söndag 18 mars 2012

Jahaa ; mycket som hänt sen sist ! För det första så har jag blivit hundägare ...hm det kanske jag skrivit om redan ( kommer inte ihåg ) well well allt funkar kanon med henne !! Vi har blivit ett team hon o jag , ligger sked i soffan på kvällarna och har ganska kul mellan varven! + motion!!! äntligen har jag kommit igång med min viktnedgång , har gått ner mellan tre o fyra kg sen hon flyttade hem till mig ! wihoooo =)

Sen så till det sorgliga i livet , min "brukare" P. har fått somna in .....jättesorgligt o jobbigt men ändå ....det var så fint ! Hans familj som lät oss assistenter få vara med ! Är enormt tacksam för det !
Men som sagt , sorgligt som alltid när en människa går bort , livet blir så påtagligt .....och det är overkligt när nån bara försvinner??!!
Och i allt detta så splittras vi i gruppen , som vissa jobbat ihop i fjorton år .......Det är oxå sorgligt !!
Men vi pratas o ses så ofta vi kan !
Och vi blev arbetslösa , men vi söker oss ut på nya äventyr , endel har redan fått jobb !! Jätte grattis till dig stumpan!
Själv ska jag på anställningsintervju den 27:e, på kommunen , så får se vad det leder till ?!

Håller på o fixar o trixar lite här med min blogg också , ska försöka få till den som jag vill ha den och när det är klart så har jag tänkt att mycket ska handla om inredning , tips och ideer och massa med photon!!!
men som sagt ....fixar o trixar än så länge så det tar nog sin lilla tid innan det är klart!

Tjingeling så länge

1 kommentar: