måndag 7 maj 2012

Trädgårdsmöbel målad !! men såg att jag måste måla allting en gång till faktiskt ! Men vad gör väl det , älskar ju att måla =) 
Har haft en superhelg !! besök från stockholm på lördagen och igår kom bea o simon på eftermiddagen o vi körde premiär grillning !! tokgott . Jag proppsade på att sitta ute o äta .....simon (som var sjuk ) och även bea satt o huttrade ....jag låtsades som ingenting ....(men jag frös som en gnu !!) 
Sen när bea o simon åkte så kom bästaste grannen Per på fika ...han hade med sig koffeinfritt kaffe , smakade kanon så det måste jag köpa .
Har ju haft sömnproblem ett tag nu , och då kanske det är läge att testa koffeinfritt eftersom jag gärna dricker kaffe sent på eftermiddan o kvällen !

Men som sagt , har haft en underbar helg med vänner och familj (bea o simon =) !!







tjingeling så länge //J




3 kommentarer:

  1. Härligt med grillat...
    När ska vi grilla då??
    Tänkte åka till IKEA på torsdag ska du med???
    Ha en fortsatt trevlig kväll..
    Kramkram <3

    SvaraRadera
  2. jag jobbar min första natt på onsdag , så jag måste nog sova på torsdag !!
    ja vi kan grilla nån kväll framöver ....vet inte hur jag kommer jobba men får nog veta på torsdag =)

    kram <3

    SvaraRadera
  3. Okej då vet jag.. Ha det så gott på din första dag.. Kram <3

    SvaraRadera