tisdag 2 oktober 2012

Rörigt ,,,,,ja jag vet !!!=)
håller på för fullt fortfarande .....men nu är nya golvet lagt i rummet och det vart hur fint som helst ! och kaminen ni ser där i bakgrunden , den är utburen och väntar på att det ska komma in en ny !=)
Och vattnet kom igång igår , det har ju varit ur funktion både hos mig och inne hos sara ett tag ,och rörmockaren var hit igår och kikade , så på torsdag får jag förhoppningsvis in varmvatten oxå !!

Igår fick sara hem alla prylar till trådlös tv , trodde i min enfald att jaaaaa det är väl enkelt att koppla ihop !! Och det verkade så till en början men sen ............................Dahhhhhhhhh ! så nej än har jag inte fått igång tv här ute i lillstugan !! well well gör nytt försök i kväll !

Känner mig sliten!! har inte mått så bra sista dagarna .....jätteont i kroppen , andningen vill liksom inte vara riktigt ok ........armarna känns som bly !!! Känner mig missnöjd med mig själv .........känner mig lessen!!!
Men jaja försöker låta alla känslor vara ok ! försöker hitta en acceptans till att jag mår som jag mår , inte försöka stressa fram ett välmående ( för det skulle skapa ännu mer inre stress än vad jag redan har )
Ta en dag i taget ,och plocka fram det positiva , och göra det jag kan göra själv för att må bättre !! Så idag blir det en långprommis med hunden och försöka plocka lite här hemma !
Imorron blir det yoga på måbättre , länge sen jag körde träning o yoga nu !!!

Ska även åka ner till arbetsförmedlingen idag och skriva in mig (så kanske lite av min jobbstress försvinner!) Har inte varit inskriven utan tänkte att jag ska jaga vikarie timmar så att jag klarar mig , och visst har det gått ihop men är lite stressande när månaden börjar ta slut och jag inte fått ihop så mycket timmar .

Sen när jag känner att jag fått lite ork tillbaks så ska jag lägga golv i kök och klädkammare oxå , för det blev lite golv över =) kommer bli tokfint det med ! och framöver kommer jag nog byta diskbänk,diskho,kranar m.m inne i pentryt ........men som mamma alltid säger "bron byggdes inte på en dag " hehe bra övning på tålamod det här =)))

tjingeling //J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar