måndag 6 juni 2011

sinnesro!
sitter här med lite kaffe och myser=)
Det har gått tre veckor sen operationen nu och börjar känna att snart så kan jag sakta men säkert börja leva lite igen ! Efter en tur till akuten förra torsdagen så återhämtar jag mig med snigelfart!
Fattade nog inte hur stor operationen var ......så jag tog det inte direkt lugnt när jag kom hem från sjukhuset !
Har fortfarande svårt att bara softa på , men men det löser sig nog snart=)

Dagarna svischar förbi , har fullt upp att hinna med =)
Det är ju så mycket jag vill göra , måla om saker här hemma , tapetsera , läsa (har tre böcker som jag har börjat med = ) ska försöka avsluta en i taget !
Köpte även en yogabok som är helt suverän , vill liksom hinna engagera mig i det fullt ut oxå!!
och om en vecka ska jag ner till må bättre och smyga igång min träning!
Och sist men inte minst så har jag och fräsen börjat träffas igen !!! Känns som jag är lyckligast i världen jusst nu !
Känner en sinnesro och lycka inom mig som jag aldrig kännt förut ! Jag har allt man kan önska sig !
Underbara vänner , en underbar dotter =) ett ljuvligt hem med sjön inpå knuten=)
Jag har ett jobb att gå till ! jaa ni förstår vad jag menar ,vad mer kan man önska sig ??

På fredag tar min lilla trollunge studenten ! helt ofattbart att hon är 20 år !! När jag var lika gammal som henne så hade jag ju ett barn ?? fattar inte att jag var så ung när jag fick henne , Men känner mig stolt över vad jag åstadkommit ! EN fin och klok liten minikvinna har hon blivit med ett STORT hjärta och mycket humor =))
Älskar dig mer än livet älskade Beatrice=)

Tror jag ska ta mig en prommis runt elljusspåret här uppe nu och kicka igång dagen !!

//tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar