måndag 29 augusti 2011

En liten del av jessica

Är det bara jag ,eller har alla såna perioder när allting bara går åt skogen ....
Perioder när det liksom känns som att man blir missförstådd av alla , man gör saker men allt går fel .
Man blir sjuk , man gör illa sig , det man äter smakar dåligt , när man andas får man ingen luft ! när man städar blir det stökigt , när man försöker vara snäll , så är man dum , när man försöker se glad ut ,då ser man arg ut ,när man försöker be om en kram ,då ber man folk fara o flyga .......
Allt går liksom FEL !!
Varför blir det så ?? och hur gör man för att vända detta ? Hur får man nån att förstå ?
Eller ska man isolera sig för att skona omgivningen ? eller vad gör man ?
Tycker det är så svårt att sålla mina tankar och dela upp dom i sunda tankar och självdestruktiva tankar!!
För ärligt talat vet jag inte vad som är vad i min hjärna längre ??
Känner mig förvirrad .........lost in thö pänncake så att säga !!

Känner just nu för att låsa in mig o inte komma ut förens jag är en glad och lättsam jessica .
För då orkar folk ha me mig att göra .....kanske ska sätta ut en kontaktannons och söka nån likasinnad som orkar ta att jag är en sån som bara behöver lite ödmjukhet och stöd , en person som är trygg i sig själv och orkar backa upp mig när jag mår såhär ....som inte blir rädd utan nån som ser vem jag är bakom denna äckliga jobbiga destruktiva del av mig själv, nån som ser att jag bara är livrädd för livet och rädd för att bli utdömd pga min "jobbiga" sida! .Rädd att bli övergiven när det är som värst !



2 kommentarer:

  1. Jag känner igen dina tankar....been there, done that!!! Sänder en stor kram

    SvaraRadera