söndag 25 mars 2012

Mitt hjärta och jag <3
wihooo !
Varit hos bea o fikat tårta och massa smaskens som hon bakat eftersom hon firade sin födelsedag idag !
Skrattat så jag har ont i magen , älskade unge vad jag blir glad när du är glad !!
Träffade simons föräldrar och syster , jättetrevliga o lättsamma människor !
Men nu är både jag o vovven helt slut .....slänger in lite bilder på beas fina bakverk ! gud så ambitiös o duktig hon är !!


visst ser det smaskigt ut !! så nu får jag springa nåra varv runt älven för o kompensera detta kalori intag !!=)
Så himla kul o se henne så pysslig där i sin egen lilla lya =)

Så nu blir det lite hemma pyssel här , är såå utomordentligt genom trött så jag somnar väl på soffan snart !
Var chaffis åt två glada /överförfriskade killar igår , var hemma fem i morse !
Men det var trevligt , roliga filurer dom där forssagrabbarna!!=)


Tjingeling så länge !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar