tisdag 20 mars 2012

Vår .....älskade vår !!!
Plockade in lite kvistar när jag var ute på dagens vårprommis !! Men det är svinkallt ute ju , men i alla fall så känns det att våren är på ingång, det är så mycket ljusare ute på eftermiddagarna ......var ute på vovveprommis igår kväll vid 18:00 och det var fortfarande ljust ute !! HÄRLIGT =)
Går förbi ett gammalt hus (går samma vända varje dag!=) varje dag , och drömmer att jag skulle kunna öppna ett fik/butik där .....tänk att få rusta upp det och till o med kanske kunna bo på övervåningen !!
Ha lite stolar o bord utanför (även inne !) och ha gammaldags inredning ...vitt ,zink, trasmattor ....åhh om jag ändå kunde beskriva det jag ser i mitt inre !!
Bygga en altan runt hela huset över vattnet ! Ser framför mig skylten på ena husets vägg , den mot vägen !
En sån där gammal stor skylt med Jessicas gårdbutik /fik   eller nåt fyndigt fint namn !! hmm jaa tur man kan drömma ! undrar vem som äger huset ? nån som vet ??=)
well well , ska ta kameran me mig o ta lite mer bilder på huset även på baksidan vid vattnet !


Idag skulle min pappa (och hans tvillingbror ) blivit 67 år !! Fattar inte att pappsen varit borta i tre år , helt ofattbart , vart tar tiden vägen?? och hans tvillingbror har varit borta i elva år tror jag det blir .....usch , helt sjukt ! Älskar och saknar !!!
Och mitt lilla troll fyller 21 år idag , min älskade lilla skrutt <3


Så idag blir det lite pyssel här hemma , sen iväg till födelsedagsbarnet med presenter , men först dagens vovveprommis !!! Swosch !!!


tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar