måndag 30 april 2012

Köpte vita rosor till mig själv ! Det är väl kärlek det ??=)
Hade inhandlat en jätte cool "vas" på dollarstore för 20 kr ....passade ypperligt i mitt kök .
Har varit ute på en powerwalk med doggen , underbart! känner mig duktig som håller igång fast det tar emot vissa dagar .....
Igår sken solen heeeela dan och jag känner hur livsgnistan återvänder sakta men säkert =)
Målade trädgårdsmöbler , grävde upp blommor , grävde ner blommor på ett annat ställe .... men huga så feta jävla maskar det var ....dom låg hoprullade som såna där godisremmar ni vet ? hur många som helst ....*ryser*
Men fint blir det =) slänger in lite bilder sen ....

Igår kväll kom bea hem till mamma o skulle mysa ....men hjärtat hon var sååå trött (hade jobbat hela helgen) så hon kurade ner sig i soffan me mitt täcke ...sen sov o snarkade hon igenom hela filmen nästan ! men jag njöt av hennes närvaro ändå .....känns så skönt att bara ha nån här ibland , att inte behöva sitta ensam =)
Vi (läs jag) kollade på wanted med Angelina Jolie , vackraste kvinnan i världen enligt mig !!
Har alltid avgudat henne , för hennes utstrålning och för att hon är sååå vacker !
well well ....filmkväll me dottern = bästa söndagen =)

Nu blir det lite plock här hemma sen tror jag att jag ska åka förbi dollarstore och blomsterlandet =)

tjingeling//J

Solen glimmar till i vardagsrummet och jag känner harmoni!!!=)

"vasen " jag köpte på dollar !!! 20 spänn billigt o bra =)



1 kommentar:

  1. Charlotte Ericsson30 april 2012 kl. 16:08

    Fint med rosor... Tur du kom ut med vovven för ingen träning på Må bättre blev det för mig heller.. Royne var i väg och hurtade sig och var så duktig...
    Varit till tippen 2 vändor idag så nu finns det plats för lite mer skräp från loppis du vet...
    Hör av dig om du tänker träna såååå kanske jag följer med dig...
    Ha det gott.. Kram bästa Jessica

    SvaraRadera