torsdag 26 april 2012

Kaos !!!
Jag fattar inte .....jag gör inget annat än städar , men så kommer jag på att jag ska måla om nånting .....eller så ska jag skissa på nåt , eller blogga lite ....tapetsera på dörrarna till hyllan .....bahhhh!! varför kan jag inte göra en sak i taget ? näääää då allt ska hända NU !!!
och tänkte möblera om lite .....men katastrof !!! nya soffan kan bara stå vid en vägg för den är tre meter lång ju ! hmmm kliar mig i huvdet och tänker att jahaa ska jag stå ut me att inte flytta möbler ända fram till i vinter ( för då kan jag ha den vid fönstret o altandörren ) ??
Kan ju iofs ställa den där nu med , men antar att jag kommer bli galen ganska snabbt för att jag måste gå runt för att komma ut till uteplatsen . Så nej det är inget alternativ !
Tittade precis ut på mina utemöbler som ska målas ....va fan ! det är total mask invasion där ute ! Fy fan va äcklig , jag hatar maskar ! dom kan bo i fågelholkar o vara fågelmat men dom behöver inte vara på marken ...uäääk *ryser* svinäckliga!!
jaja ....tips någon?? hur kan jag möblera ?
just nu blir jag bara sittandes för jag vet inte hur jag ska göra .....tänk att när det är rörigt i hjärnan , så blir det rörigt omkring en oxå !
Måste få struktur !!
Funderar om jag ska dra på mig regnkläder och ta jycken på en lååååång prommis och rensa skallen , se om jag hittat på nån lösning när jag kommer tillbaka !!
Ni får JÄTTE gärna kommentera här o ge mig tips !!

 satt och skissade på fjärilar .....och funderar , har fjärilar ben ? vart är dom i så fall för jag hittar ingen bild där jag ser benen ???
hehe nu vet jag att mammsen garvar om hon läser det här , för jag har alltid så dumma frågor när det gäller djur=) Love you mammi <3

Tjingeling så länge //J

3 kommentarer:

  1. Charlotte Ericsson26 april 2012 kl. 21:30

    Ja du Jessica jag tror du får komma till mig och börja möblera om för hos dig är det klart och fint nu... Gööööör inte om igen.. Utan kom till mig och var inredningshjälp...
    Behöver få lite tipps om hur jag kan fixa i mitt uterum eller varför inte hela huset...
    Kramkram älskade Jessica

    SvaraRadera
  2. men tottis , du har ju underbart fint hemma redan !!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du med... Så jätte fint.. Nu får du ta och vila lite så vi kan träna ikväll om du vill och orkar? Jag vill inte och orkar inte men går dit ändå för efter är allt så skönt...
      Ha en bra dag så länge så ses vi snart..

      Radera