onsdag 25 april 2012

God morgon tänkte jag säga , men såg att klockan blivit halv två redan !!
Imorse tog jag kaffe, kamera och en filt och parkerade mig på bryggan .....helt superduper skönt väder !! vovven var oxå me , men hon var lite skeptisk till en början .....men efter en stund la hon sig ner o njöt av solen hon oxå=)

satt och funderade .....o tog lite fina kort , kände att idag är en bättre dag ! (solen är medicin för själen)
Har varit jättelåg ett tag .....känner mig lessen som tusan , isolerar mig i mitt lilla krypin!
Saknar mina vänner !( från jobbet) saknar min pappa !! saknar mitt gamla jag ! saknar min älskade bea !
Måste ta mig ut !!! Och umgås med folk som får mig att må bra ! känna glädje och harmoni!

Det är inte kul när man känner att vissa hör av sig när dom "behöver " något !!! Men hör aldrig av sig annars liksom?? Är det konstigt att man känner sig utnyttjad då? NEJ jag tycker inte det .....
Konstigt är det , och av nån anledning söker jag mig till personer som gör jusst så ! Försöker klura ut varför !!
Nej , inge mer depp idag , nu kan allt bara bli bättre , ska till P. och städa ur lägenhet idag och då får jag träffa några av dom viktigaste personerna i mitt liv ! yihaaa mina jobbarkompisar och p. familj !
Och snart ska jag ju börja mitt nya "sommar"jobb oxå , ska bli spännande att lära känna nya människor och ska bli skönt att känna sig behövd igen !

slänger in lite bilder jag tog i morse !




fatta va fint jag bor !!! =)

tjingeling så länge //J

4 kommentarer:

  1. Fatta vad trevliga grannar du har :)

    SvaraRadera
  2. Absolut !! mina grannar är ju helt underbara =)

    SvaraRadera
  3. Charlotte Ericsson26 april 2012 kl. 08:21

    Ja du bor fint men så avsidigt.. Jag bor i Paradiset och där är det gör fint...
    Tack för igår Jessica...
    Vi får väl lov att träna på fredag dååååå...
    Ha en bra dag..Kramkram <3

    SvaraRadera
  4. tack själv kära vän !
    ser fram emot att träna på fredag =))
    Love you <3

    SvaraRadera