måndag 23 april 2012

Äntligen !!!
Hon ringde idag , chefen ....så imorron ska jag få veta när jag får göra mina två introduktionsnätter ! Sen är det bara att börja jobba =)
Behöver verkligen komma ut o jobba nu ....blir tokig att gå hemma , alldeles för mycket tid att fundera o grubbla på allt möjligt !!

Har börjat måla min trädgårdsmöbel oxå som ska bli svart , den var faluröd innan , jättefin iofs ...men jag vill ha den svart =) slänger ut bilder sen när det är klart !
Längtar nu efter solen o värmen , så man kan vara ute o mysa !
I helgen var jag på annikas 40 årsfest !! Jag skrattade gott hela kvällen , alla var så seriöst utklädda till olika barnfilms figurer =)
Dom flesta från jobbet var där ....usch så jag saknar alla !! (det var ett jävla tjat om det tänker ni kanske ) men det är ju så ! och jag tror vi alla känner likadant ........
Jag var inte där så länge , det blir ju lätt så att när dom flesta börjar bli packade så drar jag mig undan lite , och börjar känna mig lite dum och tråkig ! (bara jag som tänker så jag vet ) men ja vid dom tillfällena så kan jag sakna att festa till lite . så oftast brukar jag dra mig hemmåt då !
Menar inte att jag inte tycker om att gå ut även fast folk festar ....älskar att få vara med fast jag är nykter =)

slänger in lite bilder från mitt kök när jag ändå är i farten ( och några loppisfynd=)
Gardinen sydda jag av ett gammalt fint lakan som jag fått av mamma=)


Loppisfynd 5kr

Fick den av beatrice när hon varit i London, älskar den <3


Min fina Agneta Livijn kopp , fick att totta i 40 års present !


 Har en liten insperationsvägg , där sätter jag upp sånt jag tycker är fint , texter ,bilder på möbler eller inredningsdetaljer =)
Älskar den texten !!!


well well nu blir det soffhäng me jycken !
tjingeling så länge // J

2 kommentarer:

  1. Charlotte Ericsson23 april 2012 kl. 19:39

    Bra att du får börja jobba nu..Men jag tror jessica du skulle blivit målare... kanske möbelsnickare... Kramkram

    SvaraRadera
  2. hehe jaa totta , det vore nåt det ! kram på dig

    SvaraRadera