onsdag 18 april 2012

swosch så var det onsdag !!=)
Solen tokskiner ute och humöret på topp , helt underbart med sol .
Fixar o trixar här hemma och städar bort allt snorpapper ....fattar inte vart allt snor kommer ifrån !!!
Men som sagt , är piggare idag och ska ner på introduktion på mitt nya jobb ! spännande men samtidigt lite pirrigt !
Längtar att få börja jobba igen , jag mår absolut  inte bra av att gå hemma ......usch ! blir ju helt apatisk och deprimerad .
Saknar mitt gamla jobb .........blir nästan lite lessen när jag tänker på att vi i gänget aldrig kommer jobba ihop  nå mer !!! och tänker på lilla P , konstigt att han inte finns mer ??
Man har ju alltid vetat att han är ju där hemma på kornstigen ! hmmm döden är så overklig, så konstigt så hur man än försöker förstå .....så kommer man aldrig till nåt svar ???
ungefär som när man tittar på stjärnorna en klar natt ! det är så oändligt så man kan inte fatta det ! Våra små hjärnor kan liksom inte greppa dessa konstiga saker som universum ......döden......!
well well ....NI ( mina arbetskamrater) kommer alltid vara min andra familj , Kommer aldrig glömma mina tolv år hos P. Kram till er !!!!

Ska fixa till mig lite nu o dra ner på möte !!

tjingeling så länge // J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar