måndag 16 april 2012

Hej hopp !!
Vaknade o kikade ut .......what the fuck !! två decimeter snö ute ........Boring ! men antar att det försvinner ganska omgående som tur är !
Mår sisådär om jag ska vara ärlig , haft en jobbig helg ....(massa onödiga känslor som förmodligen är helt obefogade ) well well .....resulterade i att jag vaknade på lördagmorgon och kunde inte röra mig överhuvudtaget !!! nackspärr från helvetet , men vart lite bättre efter hjälp av grannen!
Igår softade jag hemma hos dottern , glodde på film o bara var !!
Och idag vaknar jag med feber o toksnorig !! wihoooooo =)
men tänkte slänga in lite bilder på min hall som jag tapetserat o fixat med , och även lite loppisfynd jag gjort =) ( klicka på bilderna för att få dom större !!)
 vart helt ok ....mycket ljusare i fräschare i hallen =)


tokfina glaskrukor ! 90 spänn för båda , det är loppis fynd det !!

det här är lampan jag skrev om förut ...lampfot 5kr ,skärm 39kr på rusta  (foten har jag spraymålat vit )
5kr på loppis ....den ska jag spraymåla vit tänkte jag =) 
tror det är vaser egentligen . men jag använder som ljuslyktor !! 10 kr loppis =)


ja lite bilder som kan ge insperation kanske =)
Har en del andra projekt på gång oxå , så jag uppdaterar när jag kommit igång .
Nu blir det soffan o carolina gynnings bok "flickan från havet "

så tjingeling så länge =)

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar