torsdag 12 april 2012

döskalle....!!

Sicken döskalle !!! hähä
Sitter här med kaffekoppen , och undrar va fan jag gör uppe nu !?? men men ganska skönt faktiskt , känner att jag börjar komma tillbaka till mitt vanliga jag !
Var o tränade igår igen på Måbättre , fick me mig dottern oxå =) träffade gamla bekanta där (från min tid i medväga) sååååå himla roligt !! bestämde att jag ska hem till wiggen o fika lite !
Hon har dessutom ett utomordentligt vackert hem som jag är väldigt nyfiken på =) sååå jag SKA ta mig dit nån dag nästa vecka tänkte jag .
Och när vi stog därinne i omklädningsrummet o snackar o bestämmer att vi ska ses , så frågar jag " står du me i katalogen" ?
Hon tittar på mig , sen på min dotter o så frågar hon "vilken katalog"??
Telefonkatalogen säger jag !!!
Hon o min dotter börjar garva o wiggen säger skrattande " Finns den fortfarande???
Hehe kände mig som om jag var hundra år !!!! det var även andra där i rummet som började småfnissa .....jaja jag bjuder på den tänkte jag och garvade jag med !
MEN faktiskt så finns den fortfarande , i allafall får jag en liten en varje år =)
well well det var kul , och hon är så himla go den människan(agneta wigg ) så jäkla possitiv jämt , och hon har ett skratt som är helt underbart ! garvar hon , då kan man inte låta bli att garva själv .
Sååå nästa vecka ska jag ta mig till Bergslagsbyn o hälsa på minsann.

känner att jag börjar komma igång igen , har gått ner ca 4kg !! känns toppen =) och ska snart ut o kuta i elljusspåret med Mini !! (jycken alltså !!=) Sen tror jag att jag ska ta en liten loppisturne . kanske man fyndar nåt !=)
sist jag var ute o fyndade så hittade jag en liten lampfot för 5kr , den har jag spraymålat vit , o köpte en enkel lampskärm för 40 spänn på rusta , som jag målade (bokstavsshablon från panduro) ordet HARMONI  i vitt på !! vart helt ok ,men insåg att det var lite fel färg på lampskärmen så jag är inte helnöjd ! Men kan slänga in en bild på den senare i alla fall ! enkelt o billigt ! en söt lampa för 45 kronor !!=)
men nu vill mini ut o pissa så jag avslutar här !!

Återkommer med lite bilder senare !
Tjingeling // J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar