tisdag 10 april 2012

Ensamhet.........
Har krupit upp i soffan och tagit mig en kopp the ! Nyss varit ute o kastat tennisboll med jycken ....regn o rusk ...men på ett mysigt vis !!
Tänkte ju att min blogg skulle vara ljus o fin och lycklig o tjohejohå!!!
men va fan .....för mig är det inte alltid så och tyvärr har jag väldigt svårt att hålla en fasad ....(mycket bättre nu än förr dock!) what ever ....
Har varit ganska låg sista veckorna ....tänker otroligt mycket på min pappa . Saknar honom såå jävla mycket !!! och visst , det är mycket som hänt runt omkring oxå!
P. har gått bort , förlorade jobbet +arbetskamraterna ....ekonomisk otrygghet ....bla bla bla
Och jusst det där med att känna sig så ensam ...ibland är det helt ok , men ibland suger det apballe rent ut sagt !!!!
Man har folk omkring sig , vänner som finns , men ändå .......känner enorm tomhet !!!
Folk säger och tycker väldigt mycket , jamen du måste ju gå ut kan inte bara sitta hemma .
Nej det vet jag med .....men inte helt enkelt alla gånger , att ta sig ut !!
Jag kämpar ibland för att göra enkla saker som att åka o fika hos nån , träna m.m
Men man vill inte alltid "tränga " sig på ........
well well .....surt inlägg det här , men det bjuder jag på =)

idag är en sån dag .....känner mig enormt ensam !!
men imorron är en annan dag och då kanske jag inte alls känner samma sak !!

//tjingeling

1 kommentar: