lördag 7 april 2012

swosch så var det påsk !
här händer det inte så mycket , har varit så otroligt trött sista tiden ....noll insperation , noll ork .....vårtrötthet säger endel .
Men jahaa hur länge ska det sitta i då?
well well , igår kväll kom totta ,royne och alla hundar , så vi tog en långprommis me dogsen ....skönt men kallt !
sen gick jag faktiskt o la mig ....som en pensionär tammefan!!
Nej usch måste börja hitta på lite saker ....kan ju inte sitta här bara ! Iofs gillar jag att vara hemma o mysa , men äh måste ju ut oxå !!
Tackar tommy för att han ringde o bjöd på kaffe och så var jag ju lite chaffis =) så jag kom ut nåra timmar i alla fall !!
Hämtade en tjejj i medväga som jag körde ut till T.

Vilken tjejj !!! vi babblade på i bilen , kändes som vi hade känt varann flera år .....
Hon var bara 23 år , hade en hel del i bagaget ....Men så klok !! Herregud hon pratade som om hon hade levt i hundra år typ ! så himla klok , bra värderingar .....otroligt massa erfarenhet av livets mindre roliga sidor !!!
Hon hade gjort bra val , och insett vikten av att vara snäll mot sig själv !
Ja jag vart riktigt imponerad måste jag säga ....
Jag sa det till henne att herregud hon är bara 23 och redan kommit på vad som är bra för henne själv!
Det är riktigt bra !!! själv var jag över 30 innan jag insåg och började förändra mitt liv !
Jag tror på den tjejjen , hon kommer att komma långt !!

Blir så glad av att träffa människor som får en att tänka till , nån som verkligen vaknat upp och förändrar !
Att prata med en sån person är som att prata med en "soulmate".
Man vet att om man berättar nånting så förstår den personen exakt vad man pratar om !
Såååå all lycka önskar jag den tjejjen .....kram på dig !

Nu blir det snart jyckejogging i solen !

tjingeling så länge=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar