måndag 28 maj 2012

Diiva i min lilla vovves bädd !=)


Diiva !!!















Solen skiner idag igen , men lite kyligare ute !
Vaknade jätteallergisk idag ....tårarna rinner och fattar inte hur mycket snor man kan ha i huvudet !! Men inte så konstigt kanske ....tre hundar och en katt!
jaja har medicinerat mig lite så blir bättre snart , Idag ska vi dra in till kramfors en vända ! Får se om man stöter ihop me nån man känner .....
Mår ganska bra att vara här uppe , känner lugnet i kroppen =)
Mamma o jag myser omkring , sitter vid datorn , läser en bok .....kokar lite kaffe o fikar lite !
Och alla hundar ligger o skrotar på varsit håll , Diiva knölade ner sig i min junis lilla hundbädd =) Såg ganska roligt ut ....men hon låg där hela kvällen trots lite platsbrist =)
Har tagit massa kort men upptäckte ju att jag glömt överförings sladden hemma till Nikon kameran ...så dom korten får ni se senare =)

Igår kom Madiss hem , så var ner till henne o fikade lite igårkväll , mysigt att bara hänga lite me lillsyrran=) Och idag ska vi som sagt in till kramfors och ikväll ska jag försöka ta mig till en god vän sen förr!!

Åker nog hem till borlänge imorron eller på onsdag , har inte bestämt mig riktigt än !Det visar sig !!

Tjingeling så länge//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar