tisdag 5 juni 2012

Soluppgång i borlänge =)
Har kommit igång på riktigt med jobbet i nattpatrullen , känns så jävla skönt!!! Visst är det tufft med nattjobb men tror att man kommer in i det efter ett tag !
Trivs som fisken i vattnet , helt underbara människor att jobba med !!
Tänk vad mycket det betyder att ha ett jobb att gå till , att känna att man behövs nånstans !
Lider med dom som inte har ett jobb att gå till , för det tar på psyket att inte få känna sig behövd , att inte ha ett socialt nätverk !
Man blir ju helt knäpp efter ett tag !!!

Såå jag är tacksam att jag fick chansen att få börja i nattpatrullen <3

Har varit upp till mamma en sväng i norrland oxå ....mysigt att få rå om mammsen ! och träffa bror o syster =)
Saknar mina gamla jobbarkompisar en hel del , måste ta en dag o ringa runt o åka o fika lite med dom när jag blir ledig !
Man hinner inte med allting som man vill göra känns det som ?? men hellre det än att ha all tid i världen , för har man det så skjuter man upp allt till morgondagen och så blir det aldrig av !
Men ni underbara vänner , jag saknar er o älskar er <3

Ska kasta omkull mig på soffan för att ladda inför nattjobb igen !

tjingeling så länge=)//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar