fredag 22 juni 2012

Glad Midsommar !
sitter här och väntar att få åka till jobbet och träffa lite trevligt fölk!!!
Underbart väder ute .....har skrotat omkring här hemma hela dagen , sovit en stund för att orka nattjobb !

Igår var jag ut och planterade på pappsens och erics grav , satt en stund och rökte och pratade me pappa ! Berättade om vad som händer här i livet på både gott och ont ......grinade lite oxå , och jag bad inte om ursäkt för det heller !!! kommer så väl ihåg i uppsala när jag var lessen och bad pappsen om ursäkt hela tiden ......till slut sa han åt mig med bestämd röst "sluta be om ursäkt hela tiden "!!!!! =)
När jag satt där igår o tårarna rullade nerför kinderna så började kyrkklockorna slå .....(tror det var en begravning) och herregud då stortjöt jag !

inte bara för saknaden av pappa utan för mina tankar gick till ett par vänner som precis förlorat sin son ! Såå tragiskt ......min dotter och R var tillsammans för nåra år sen och vi kom varann nära hela familjen !
Han dog i en tragisk bilolycka förra helgen .....
Jag och bea köpte blommor och åkte upp till hans föräldrar i förrgår ....jätteskönt att få träffa dom och krama om dom !!
Vi satt och fikade , skrattade och grät !
Jag kan inte ens föreställa mig deras smärta , deras sorg och förtvivlan !
Har haft ett ljus tänt på kvällarna ....långt in på natten för R.

Ja .....livet är skört , man vet aldrig vad som väntar bakom hörnet...


//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar