onsdag 11 juli 2012

Jahaa då var vi redan i mitten på juli då ......
jag brukar inte vara den som klagar på vädret , men seriöst !!! kan vi få liiiite sommar i alla fall !
Känns lite trökigt att inte få sola lite o bada ...alla vet ju att man mår bra av sol! =)

Själv mår jag sisådär , kanske därför jag inte uppdaterat bloggen så överdrivet mycket ,,,, känns inge kul att skriva när man mår kasst !
Och jag tror jag har lite beslutsångest över vad och hur min blogg ska se ut /handla om ?
Ett tag var jag ju inne på att det skulle vara inredning och tjohooo mitt underbara liv .....läser en hel del andra bloggar och dom är så där underbart roliga att läsa ....Men tror inte det funkar för mig ....att bara skriva när jag mår sådär bra , utan jag behöver skriva när jag mår mindre bra ! det är medecin för mig !

Så nu har jag beslutat att bloggen kommer handla om allt !!! om mig , mitt liv , mitt fotande , min inredning , mina ideer, mina tankar , om missbruk , om depressioner, om sorg , om lycka , om att kämpa , om att vara tillfreds .....ja ni fattar , =)

Har varit i en bubbla några månader nu .....mår ok vissa dagar , mår riktigt dåligt andra dar .
Och oavsett hur jag mår , så känns det som jag har fastnat i ett ekorrhjul ??
Är liksom i ett vaakum , där jag inte släpper in någon över huvudtaget .......
kanske det här är början på att jag tar mig ur bubblan , att jag börjar skriva om det ! Öppnar upp liksom .

Sista veckan har jag legat total däckad av en vidrig förkylning !!!! Och när jag blir förkyld så sätter det sig naturligtvis på lungorna ! (eftersom jag har KOL)
Finns inget mer ångestframkallande än att inte få i sig tillräckligt med syre .....yiiaaak säger jag bara !
Men igår började jag komma på benen igen , har åkt på ögoninflamation men jag säger då det att det gör absolut ingenting ......bara jag kan andas så får ögonen vara hur igenmurade som helst !

Nää nu har jag fått gnälla av mig lite , så nu tar vi det positiva !
Ska åka hem till en vän sedan lååååångt tillbaks , Sara =) min lilla sara från medvägatiden !!
Vi ses inte så ofta men idag ska vi hänga lite .....ska även hämta nåra meter taggtråd hos henne (till ett litet projekt jag har =) Det ska bli såååå himla kul att träffa henne och se hur hon har det med livet =)

så jag slutar dravvla här men återkommer snart igen me lite mer onödigt vetande =)

tjingeling //J

1 kommentar:

  1. Det är såna bloggar som är intressanta att läsa, som handlar om allt :D

    Det där med vakuum känner jag igen :/. Kanske nåt som går i byn?

    Gött att du börjar krya på dig iaf, vi hoppas att det fortsätter så nu.

    <3 // Grannen

    SvaraRadera