onsdag 11 juli 2012

Jo men så att öhhh...... det ser ut som att jag kommer att flytta inom snar framtid !
Har varit ute hos en gammal vän , hon bor i en liten stuga på landet , gylltägt (lindan)  När jag åkte dit hade jag en känsla i magen .....tänkte inte så mycket mer på det då ......
Men när jag varit där ett tag ,så bara hasplade jag ur mig att kanske jag ska hyra din lilla stuga på gården ! 
Vi gick ut o kikade ....det är ett stort rum , Kokvrå och badrum och ett förråd ! 
Uteplats och trädgård !! 
Vi spånade lite och kom fram till att det skulle faktiskt funka , och vi skulle kunna hjälpa varandra med hundar m.m 
jag målar o fixar o trixar lite ...
Sara känner mig !! vi har bott grannar för många herrans år sedan men ja , hon vet vem jag är , hur jag fungerar .....
vi har skrattat ,och gråtit ihop ....vi har båda våra ryggsäckar som vi bär på ! samtidigt som vi kan stötta varandra så kan vi flamsa o ha skojj !! sååååå ja vi ska testa !!
Ljus i mitt hus !!??


Bea och simon kommer flytta hem till lägenheten  i ornäs så det löser sig nog bra !!
Kanske jag får komma igång med min ekonomi igen , och samtidigt komma nära min "gamla" vän igen !!=)
Och få hjälpa henne med saker hon inte hinner med , saker som jag tycker är superkul ! fixotrix !

well nu ska jag lägga mig o smälta det här ....återkommer =)

Tjingeling /J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar