torsdag 12 juli 2012

swosch .......Har ju som sagt tagit ett ganska drastiskt beslut !!!
Har verkligen klurat på om jag gör rätt som flyttar ,, och hur jag än vrider och vänder på det så ser jag att oavsett varför jag flyttar så känns det rätt !!!

Mitt inre säger mig att det kommer bli bra ! det är en vändpunkt som måste till nu för att jag ska kunna gå vidare sedan !
jag tror det är ett "jobb" för mig som väntar i och med att jag flyttar ! ett jobb med mig själv , att hitta tillbaka till glädjen och harmonin , släppa förväntningar på allt och alla .
Bara bygga upp min egen lilla lycko oas där i stugan , med endast nödvändigaste prylarna ! inget överflöd med saker ....utan bara så att jag har det jag behöver !
Och jag tror att sara kommer att ha stor betydelse för mig , vet inte på vilket vis eller varför ....men en känsla jag har !
När jag kommit till ro i mitt krypin så ska jag stanna upp !! lyssna till min kropp och själ , vad det är jag behöver göra för att komma upp på rätt spår igen ......jag kommer skriva mer igen ......yoga tänker jag försöka komma igång med igen !!

ja , det känns såå självklart och enkelt !!! det är dags för mig att ta itu med detta och inte bara skjuta det framför mig , har gjort det ganska länge nu !

Väntar bara på att denna vidriga förkylning ska ge sig lite ,sen börjar min resa !!

tjingeling // J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar