lördag 6 oktober 2012

Godmorron !!
Hösten är här på riktigt , vaknade tidigt ( halv 7!!!) det var riktigt ruggigt i lilla stugan ....fjorton grader ! brrrrr..... Men när jag kikade ut så ja ....kände sån där myskänsla liksom , nästan så jag längtade till december ...första advent o allt det där myset ni vet ?!
lite frost i gräset och solen kikade fram mellan träden ......

Har haft rörmokare här så gissa .......jag har äntligen VARMVATTEN !! =)
och golvet är lagt i rummet (bara köket kvar =) så det enda som fattas nu är nya kaminen! Det blir nog en liten gjutjärnskamin .....jättefint kommer det bli =)

slänger in lite bilder från stugan här , kommer flera sen =)
snyggaste vovven med nya halsbandet =)

Äntligen mina insektstavlor !! hittade en tjock insektsbok på loppis , valde nåra fina bilder , fyllde i dom lite med svart tuschpenna, hittade fina ramar på rea ....vips så har jag supernice tavlor !!=)

sovhörnan , lite småfix , ska måla hyllor+konsoller vita =)

=)

Nya golvet .....älskar det !!!=)
Fick även mitt premiepaket igår från sköna hem !! En superfin sminkväska , en lyxig tvål , och en ännu lyxigare handkräm !! det tackar vi för !!!! =)

sitter o funderar .....nu vill jag ju måla badrummet o fixa till det , och köket hmm vilket projekt ska jag ta först ?? köket ska det målas ,läggas golv .....badrum bara målas ......jaja vi får se vad jag gör .....eller ska jag kanske bara vila idag ? well well det visar sig !

återkommer snart igen !

tjingeling // J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar