lördag 24 november 2012

besticklådor och advenstfint !!

Nästa helg är det första advent ......mysigt !!
igår fick jag ett litet ryck och städade (LÄS möblerade om) hittade ett ljusnät ....hmm det måste vi få till nåt mysigt med tänkte jag ....och sehär ......vart ju kanonfint tycker jag o vovven i alla fall =)
Igår kväll var jag förbi annsofie o drack lite kaffe .....tack för pratstund gullet !!<3
och i förrgår var jag hem till finaste Linda ....tack för att du verkligen lyssnar och försöker förstå !!! du är guldvärd <3

Sååå ja jag försöker bryta min isolering .....och försöker öppna mig och berätta hur jag tänker och hur jag mår !
Känns skönt ....

Hade även en dejt med goaste dottern igår på dan , vi träffades vid kupolen och tog en fika på waynes!
jättemysigt ......men !! jag har ju lite jobbigt med att vistas bland massa människor ....blir lätt lite stirrig och obekväm ......Bea märkte det !
Hon frågade hur det var med mig , om jag var lite off !!
Fan ville bara säga .....neeeeej gud jag mår bra , nu när jag är med dig ! för det gör jag ju .....älskar att kunna hänga med henne och bara babbla massa tok ....
Nästa gång ......då ska jag koppla bort och bara vara i nuet =)
Hon började prata om att jag varit nykter i fem år .....och hon ville ge mig en present ......
nämen sa jag ....det har ju inte varit svårt !!! förens nu ....sista året .
Och det är sant .....det har faktiskt gått hur bra som helst , inte varit påfrestande eller jobbigt på nåt vis !
Det är nu bara som det spökar i min skalle ......

jaja i alla fall , vi gick omkring o kikade i butikerna ....när vi var inne på indiska , så slängde bea ut mig !!
eller hehe ja , bad mig gå !!!
sen kommer hon med ett stoooooort paket och säger att nu ska du öppna =)
vi gick o satt oss lite avsides ......Hon hade köpt ett sånt kanonfint bestickställ åt mig .......precis ett sånt som jag kikat på förut ! Som passar in hos mig som handen i handsken !!!

visst var det fint !!!
tack älskade troll , älskar dig så mycket <3

Inatt ska jag ut o jobba ....men innan det så ska jag ta en runda runt älven med annsofie !

tjingeling //J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar