söndag 2 december 2012

första advent och bästaste namnsdag =)

Jahaa då var det första advent !! mys med alla stjärnor och ljusstakar =)
Och det allra bästa !!! jag har fått in kaminen =) så nu jävlar eldas det i stugan !!
Det är tokkallt ute men eldar nu så det är bara mysigt att komma in i värmen =)

Annars knallar det på här som vanligt , har jobbat lite nätter , känns bra att få jobba lite ....
Men tror jag har nån förkylning på G ....snörvlar och nyser som en tok ......
Igår var Tommy .W hit och förgyllde min lördag , käkade pizza och kollade på en film kanonmysigt !
Tack för att du finns kära vän!
Han är så himla enkel att hänga med , jag kan vara mig själv och han har samma kassa humor som mig =)

Längtar otroligt mycket upp till norrland ! till mamma och mina småsyskon ( hmm ja 35 och 27 år är dom ) Men ja jag längtar upp dit ....bara jag får ordning på bilen så drar jag !!!! om inte annat så till nyår tror jag det blir i alla fall !

Det som har varit jobbigt tidigare (längtan att gå ut o parta!) det har lagt sig lite ....när det blir helg kan jag känna det där "suget" att gå på krogen ....blir lite rastlös ......men tänker numer att jag lika gärna kan gå ut nykter ...vill ut o lyssna på musik , se lite folk , ......blev inget i helgen , men får se nästa helg kanske !

Nu funderar jag på om jag ska ta en lång prommis me vovven , kallt ute men solen skiner och jag får väl klä på mig ! som mamma skulle sagt " det finns inget dåligt väder , bara dåliga kläder " =)

kram på er !
tjingeling //J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar