tisdag 20 november 2012

trollungen.....

Lägg till bildtext
Mitt troll och jag !!! Älskar den här bilden ......vet inte varför men den känns som kärlek =)
Nu tar jag nya tag .......
har varit lite grummligt ett tag .....tungt !!! Men vill inte stanna i det utan försöker vända riktning .....
Har jobbat natt inatt och ska ut en natt till , hehe så kanske inte världens bästa tillfälle men men jag måste ju börja nånstans !!

så för tillfället försöker jag säga "fuck of and die " till mitt skitmåeende , nu jävlar =)

Vill skriva till min dotter !!!
Jag älskar dig över allt annat ......blir arg på mig själv när jag mår som jag gör och inte är tacksam för allt jag faktikst har !
Förstår om det är jobbigt för dig ,att "höra" hur kasst jag mår mellan varven .......
Men jag tror du vet att jag kommer ur svackorna till slut=)
Du vet att jag älskar dig <3 Du är det bästa jag någonsin gjort =)

LOVE YOU <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar