måndag 19 november 2012

vetrinskåpsdörran ,brudkista och mössa på !!!

Fick bara lov att köpa mig en mössa .......
Bättre budskap till mig själv kunde jag inte hitta !!! (kunde stå för helveteee på insidan iofs =)
Så nu bor jag i denna skapelse !!! dagarna i ända .......för att budskapet ska etsa sig fast i skallen jussom=)

haha kolla in "onda ögat" ....såg det nu ......och väldigt blå ögon fick jag där oxå =)




well well .....tänkte slänga in lite bilder på vetrindörrarna jag fyndade och målade om och brudkistan !
Vart riktigt nöjd med resultatet faktiskt .....skåpet i "köket" vart kanon !! förvaring samtidigt som det går o göra lite snyggt =)
Idag har jag tagit en långprommis med vovven , fixat lite här hemma .....ska snart ut o jobba natt !
dagarna flyter på .......och jag med för den delen !!!

tjingeling //J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar