måndag 28 januari 2013

Igår kväll fick jag finfrämmande !!!
Hade tänt marschaller så dom hittade ut till min stuga i skogen=) Jättefint var det !!
Sen kom dom indundrandes , mina gamla arbetskamrater !!! Som jag har saknat sååå mycket =)
Det var så himla mysigt , bara sitta o fika o prata och lite asgarv mellan varven !!!
Kul och höra vad alla gör nu för tiden , och prata gamla minnen !
Man har nog ett speciellt "band" när man jobbat så länge i hop , jag jobbade med dom här stollarna i nästan tolv år !
Så jag hoppas vi gör om det här .....att bara ses hemma hos nån i några timmar ! Det är mumma för själen =)
Tack brudar för att ni kom hit igår , Love you <3

Idag är det vår ute , två grader varmt och solen kikar fram mellan molnen ! Underbart !!
Ska ut o fixa med lite ved och sen blir det att jobba på eftermiddan .
Swosch !!!

Tjingeling //J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar