söndag 27 januari 2013

tulpaner och att fastna i någonting !!!

Swosch !!!!! så var man över 40 da !!
Hade en fin födelsedag igår , fick fina tulpaner av käraste sara !!
Annsofie kom förbi på dagen o fikade lite .....tjejjsnack , kladdkaka och kaffe =) fick snygga örhängen som jag får ha nästa gång det blir utgång !! tack fina!!
Kände mig lite skruttig , febrig o ont i halsen så skrotade mest omkring och låg o läste , sen kom sara och maxen in på lite fika !
När dom hade gått bäddade jag ner mig i soffan med bästa boken !! (tjejjer !!! LÄS DEN ! och ni som redan läst förstår vad jag pratar om =))

sen mot kvällen ringde annette , så hon och hennes sambo kom förbi , och ja anette hade naturligtvis med sig hennes underbara hallon,choklad cupcakes !!!! ahhhhh
Dom vart kvar hela kvällen ....åkte hem typ vid halv tre =)
Men jättekul att dom kom förbi !

Annars så är jag inne i nån slagt funderingsfas känns det som , tänker ALLDELES för mycket !!!!!
Känner mig rastlös , samtidigt som jag är handlingsförlamad , eller jag kör på i hundranittio ett tag , sen säckar jag ihop bara !!! oftast framför datorn , facebook m.m
Nån som känner igen sig ??Jag blir liksom bara sittandes och glor på den här förbannade skärmen!!! och väntar !!! Men på vad ???
Känner att jag mår inte bra av det , så tog bort min användare på FB först ! Men fixade tillbaka den igen , och tänkte att det vore väl själva fan om jag inte ska kunna ha den kvar ,men att ändå begränsa mig och använda den till det som faktiskt är kul med den sidan !
För det är ju kul ibland , man surrar me folk så man sitter o skrattar högt ibland .
Och även om jag har en användare där , så betyder inte det att jag måste sitta klistrad vid den , jag behöver inte ens vara inloggad !
Vet inte , kanske bara är jag som är helt kass , men iofs har hört andra som känner exakt samma sak ....att ibland bara fastnar man !

Nu ringde dom om jobb , så imorron blir det att jobba em på hagagården !! kanon tycker jag , kommer ut o känner att man gör nån nytta !! och får ihop lite timmar !

Tjingeling så länge =) // J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar