onsdag 23 januari 2013

voltaren och vindruvor !!

Ja här eldas det för fullt , både ljus och i kaminen !!! fan 20 grader kallt ute ju !
Annars är allt som vanligt här .....eller kanske inte precis som vanligt men nästan! Var på möte i måndags , jättejobbigt men ändå så skönt !??
Måste fortsätta gå på möten .....i alla fall nån gång i veckan !
Känna samhörighet nånstans ......känna igen mig !!! komma ihåg varför jag faktiskt håller mig från tabletter m.m!!
För det är ju så det är .....

Har ganska länge nu isolerat mig .....pratat mindre med folk (om hur jag mår !!) skrivit mindre .....
Men som sagt , kom iväg på möte i måndags , och ringde även massa samtal som jag länge dragit mig för att göra !
Har även kommit på .........att ju mer jag tänker  på vad folk ska tycka om mig , ju svårare får jag att uttrycka mig här på bloggen !! Men om jag släpper den tanken ( vad andra tycker ) då flyter det bara på ! Och det är just det jag vill .....att det bara ska flyta !! Och vet ju att när jag släpper tankar på hur folk ska uppfatta mig , tycka om mig , När jag lägger allt sånt åt sidan så mår jag mycket bättre !!!

Har förbannat ont i nacken .....lite som nackspärr men ändå inte !!? så nu är det voltaren salva som gäller ..satt igår kväll invirad i massa sjalar och påpälsad med tröjjor o filtar ....eldade som tusan i kaminen och tände ljus överallt ....hehe efter en stund var det bastu här inne !! kan väl säga som så att jag eldade på lite för mycket ....men va fasen jag frös som en gnu ! men ja jag vart varm i alla fall och då släppte även stelheten i nacken lite ...och votarensalvan gjorde väl sitt !
Så idag blir det att kurera mig lite , bara ta det lugnt och softa !!

tjingeling // J





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar