onsdag 16 januari 2013

tänka vad lite det behövs för att man ska må lite bättre , vara lite piggare , få lite mer insperation , känna sig lite mer omtyckt , !!!!
Några samtal bara ......några komplimanger .........och man känner sig lite finare ......lite mer tillfreds med sig själv !
Samtidigt som bristen av det kan få en att känna sig väldigt misslyckad , tråkig .....ointressant .....känslan av att inte duga !
Det är konstigt hur mäniskan är funtad egentligen !
Läser en jäkligt bra bok för tillfället , Hemligheten heter den och den handlar om hur man beter sig i relationer .och varför man beter sig på ett visst vis ....eller varför man dras till en viss sorts partner !!
Otroligt intressant , att det finns en orsak till att det blir som det blir ibland , och att man kan göra nånting åt det själv om man lär sig förstå hur allting hänger ihop !

Nog om känslosamt dravvel (hatar att jag är sån känslomäniska som jag är "!!)
Livet i stugan rullar på .....börjar få lite ordning här efter vägg rivningen ! Men nu kan jag ju inte släppa tanken på att bygga altan och slå upp ett fönster och altandörr mot baksidan !!!!! ghaaaaaa vad jag håller på !"!!! men kul är det =)
 Här har simon börjat med rivningen av väggen =)
 Tänk att så lite vägg .....kan göra sån skillnad !!! kanske inte syns så väl i bilderna men "live är det enorm skillnad !!

Tack underbara sara för att jag får fixa här i stugan !!! Kram på dig 0)
Och genast vart det massa nya möbleringsmöjliheter !!! (gillas)
slänger in lite mer bilder från rummet !! tokgillar dom vita kuddarna med blått mönster (från ikea 39 kr styck ) finns även  som påslakan set för 99 kr (vilket jag oxå har naturligtvis )



yes !! love my home=)

imorron tar vi nya tag .....dagen idag vart inte som jag hade tänkt mig , men som sagt imorron gör vi ett ryck ! Ner på gymmet , skjussa systerson , eventuellt kika runt lite på stan , hugga ved , och skotta snö =) låter inte det som en alldeles toppendag ?!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar