tisdag 15 januari 2013

wihooooo

Swosch ! Har inte skrivit på nåra dar här , men har haft en del att stå i !!
Simon o bea kom hit i förrgår , sa till simon att jag funderat på att slå upp väggen mellan köksdelen och rummet ......ja säger simon ! sen var det igång ......så nu har jag en helt ny stuga känns det som =)
Vart skitbra !! Slänger in lite bilder sen .

Längtar verkligen till våren nu ......och få börja fixa ute på altan ! och kunna sitta i solen o dricka lite kaffe o läsa en bra bok ! Men ja det är inte så långt kvar ...och först ska jag o bea till turkiet och mysa en vecka i solen =)

Känner mig glad !! hoppfull och har fått massa ny inspiration , ska ut på nåt kul och spännande i veckan !! ser fram emot det ;)

Nu ska jag ladda lite för jobbnatt i nattpatrullen !!

tjingeling//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar