torsdag 10 januari 2013


älskar lyktor av alla de slag !
Hittade dessa små tokfina på ikea ! 29 kr styck ,som hittat =) Den större kommer från indiska och var nog lite dyrare =)
Men ja .....jag har nog lyktor så jag skulle kunna fylla huset upp till taket om jag vill .....men äh alltid bra att ha många ,så kan man ju förnya sig då och då =)
annars händer inte så mycket här i stugan , tycker vädret är trökigt ! mörkt o grått , Men försöker tänka att om ca tre månader så drar jag till turkiet me bästaste dottern ! ska bli helt underbart !
jobbar när jag får nåt pass , ibland blir det en hel del men ibland blir det knappt nåt alls !
Gillar inte att vara vikarie , det har jag nog skrivit förut oxå ......men ja det suger !!! i helgen ska jag fixa till mitt CV så jag kan söka lite jobb .


Föressten hittade halsband på New Yorker på rean ....30 kr typ , köpte ett jättefint krucefix (radband) med blå pärlor . Älskar just den blå färgen så jag köpte det ...inte för att ha på mig ,utan tänkte mer att det kan man alltid ha nånstans i inredningen , så nu hänger det på tavlor , lampor , eller lite här o där ...flyttar omkring det för att hitta den absoluta platsen för det !! =)

och som ni vet kan man klicka på bilderna för att se dom lite större =)
Nej nu ska jag fixa matsäck för jag ska ut o jobba natt på nattpatrullen , trevligt =)

tjingeling så länge=) //J



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar