fredag 22 februari 2013

Fryser om fötterna och väntar på att brasan ska värma upp lilla stugan !!
Sen ska jag försöka ta tag i dagen , åka o handla lite blommor och göra fredagsfint i huset !=)
Nyser fortfarande som en galning ( hur pinsamt som helst om man är ute bland folk !!!)
Ja nu är det ju inte så att jag ränner ute bland folk hela tiden när jag är sjuk , men man måste ju handla m.m
Igår var jag in på ica , och med jämna mellanrum fick jag minsann springa o gömma mig bakom nån hylla .....och stå där som en idiot och nysa !! Och jag skämtar inte när jag säger att ja mellan 15-20 nysningar det tar sin lilla tid !!! och tårarna rinner och ja .....Panda face !!!!!

Var även in på emaus en sväng ...shoppade kläder för 145 spänn ! och för det fick jag ett par snygga jeans , en casual hoodie , en helt NY t-shirt , ett par helt nya LOGG träningsbrallor/mysbrallor och en tokfin verkar oxå helt ny vit tunn morronrock !! inte illa =)

Kollade på uppdrag missbruk igår kväll , Handlade om en kvinna med två barn , hon använde iofs ganska tunga droger ......men kan känna igen mig själv .......och det är så smärtsamt !
Får en stor klump i magen och ifrågasätter varför jag tittar på sånt där när jag blir så lessen !
Men samtidigt , ganska bra oxå .....för att komma ihåg hur det var !! och att jag ALDRIG någonsin vill hamna där igen .
Och jag får även reflektera över , vad kan jag göra för att laga skadan som redan är skedd ! (tänker på min dotter !)
Jo , jag håller mig från tabletter och alkohol ....har gjort i snart sex år , men inte bara det !!! Jag måste ta hand om mig själv , mitt mående , jobba för att vara lycklig , att må bra och ha ett sunt förhållningssätt till livet !(vilket jag inte har , eller har haft sista året !!)
Så nej .....nu jävlar .....jag tror jag har nått min botten än en gång , och börjar sakta men säkert göra rätt saker igen !!
Älskade älskade beatrice , jag önskar jag kunde ge dig en underbar , trygg barndom ....men det är försent ! Men jag finns här nu , och vill finnas för dig alltid !!!
Förlåt för att det blev som det blev , men jag kommer göra allt som står i min makt för att göra allting bättre !!

DU är mitt allt , ÄLSKAR dig till månen o tillbax <3

/ tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar