onsdag 21 augusti 2013

Life is good !!!! =)
Tänkte bara in o skriva några rader ....Vilken underbar sommar vi har haft , och det fortsätter även nu fast det börjar bli lite höst .
Igår var det 22 grader varmt och strålande sol ....jessica var uppe med tuppen och ut o putsa fönster , sen upp på taket och sopade bort löv och mossa ( så nu har jag köttskador mellan tumme o pekfinger på båda händerna ,,,,,SKÖNT !!) Men som pappa skulle sagt , " gör man inget så händer inget =)"

Sen håller jag på med projektköksförändring , det kommer bli skitbra , slänger ut lite bilder sen =)

Känner att orken börjar komma tillbaka lite grann ....har fortfarande en knöl i halsen som sitter ivägen när jag sväljer ....men provsvaren är ok på köldkörteln så just nu orkar jag inte bry mig längre ...utan jag avvaktar o se om det blir bättre .....annars får jag ta tag i det längre fram ....
Försöker tänka positivt och ta det lugnt och bara njuta av livet för tillfället .
Jobbar på att stänga ute all stress ....bara flyta på i nuet och göra det som känns bra för mig .

Min trollunge bea har kommit hem från norge oxå , det känns underbart !!! Även om hon jobbar heltid just nu så vi har inte hunnit ses så jättemycket , men bara att veta att hon mår bra och att hon kan komma hit om hon behöver mig känns toppen !!!

Om en vecka så firar jag sex år nykter och tablettfri !!! vilken seger känner jag =)
Är så tacksam att jag klarat av det fast det sista halvåret varit en katastrof där jag kännt att jag bara ha velat ge upp allting . Men jag red ut den stormen oxå .....visst det är en vecka kvar så jag ska inte ropa HEJ än =)

tjingeling // J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar