torsdag 21 november 2013

ostrukturerat !!!!

Så otroligt vackert ......frost !! ja jo snart är vintern här .....
Och jessica jansson har inga vinterdäck .......än !!! haha jag fattar inte men jag lyckas varje år =)
jaja jag tycker det är ganska mysigt med vintern ....första advent o lite julmys ...Men sen kan det få bli sommar igen =)
Har fixat lite här hemma , möblerade om igår ...vilket jag borde låtit bli ! Är ju opererad för bara fem veckor sen ....men va fan ! Blir ju galen om jag bara ska ligga o tycka synd om mig själv !!! Det gör jag så bra ändå ....även om jag står eller grejjar lite ;)

Beatrice väntar på besked om en lägenhet ....jag hoppas och önskar att hon verkligen får den !!! Hon behöver det ! Hon behöver få landa !!
Hon har bott i väska o på soffa i några månader nu .....Men hon behöver få rota sig nånstans .....såååå jag håller tummarna !


Min lilla hall !! som inte ens är en hall utan du kommer direkt in i rummet , men har försöka fixa till det lite så det känns som en hall i alla fall =)









Dagarna bara går .....försöker fylla dom med nånting vettigt ......Är sjukskriven till första december , men sen får jag börja jobba igen ! Så jag hoppas på mycket jobb .
Jag blir galen att bara vara hemma ! Faller ner i mina svackor , som har visat sig bli väldigt djupa när dom kommer .....men jag tar mig upp ganska snabbt nu jämfört med tidigare ! vilket är bra =)
Just nu försöker jag att bara släppa allting runtomkring mig ....släppa förväntningar ...känslor ....och bara flyta på ! fungerar ibland .....svårt att stänga av hjärnkontoret ! Men ibland är det nödvändigt .....


ostrukturerat inlägg ...
men va fan ....så vart det =)

tjingeling // J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar