onsdag 2 juli 2014

Gamla rädslor aktiveras ....

Tjingeling på er !

Har inte skrivit på ganska länge , har haft fullt upp med att leva livet =)
Det var så spännande och trevligt så behovet av att skriva var inte lika stort !!
Mår förträffligt bra , jobbar mycket och älskar det , i helgen small det till mellan skulderbladen på mig så söndagens jobb på eftermiddan var ingen höjdare . stackars rebecka som jag jobbade med hon fick slita =)
Men på natten blev det värre , smärtan strålade ner och det låste sig totalt mellan skulderbladen .

ONT !!! och tänk vad smärta kan göra med det psykiska måendet , började må dåligt , kände mig lessen och vart otålig o irriterad ....
orkeslös och rastlös ......deppig !!!
Jag vart panikslagen rent ut sagt , tänkte att HJÄLP nu har medecinerna slutat funka ....nu är jag på väg ner i ett svart hål igen .......
stängde in mig .....ville inte prata med nån ......grät ....grät och grät
Min hjärna började spinna på som tidigare .....fastnade i negatvia tankar , fick massa hjärnspöken .
Tills jag insåg .....att hallå där ...jag var på väg till exakt samma plats jag var för några månader sen , för där känner jag mig hemma och är trygg .

Men nej fan heller !!!
kom på att även om man mår jättebra , så kan man ha dåliga dagar , man får vara lessen och inte må så jättetoppen . Utan att få dåligt samvete eller prestationsångest för det .

Så nu känns det lite bättre igen ....för det är helt underbart att må bra o vara trygg i sig själv =)
Har mött underbara mänsikor under den här måbratiden kärleksfulla .och fina personligheter , så jag tänker fortsätta må bra och träffa nya människor , och försöka stårla så mycket jag bara kan !!!

jag vet att jag själv kan vara kärleksfull , ödmjuk och framförallt vara rädd om det man har och det man får !!

känner mig tacksam för livet och allt som kommer till mig <3

tjingeling / Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar