söndag 24 april 2011

jag är mer åt det svarta hållet .....döden och så .......=)

Måste bara skriva detta ......det är humor på hög nivå !! har tänkt av o till men äh nu skriver jag !!

Satt hos min psykolog och vi samtalade en hel del om relationer o så , och vi checkade liksom av mitt mönster .
Hur det har sett ut .....allting var nu väldigt allvarligt ...seriöst prat liksom .....
Men inom mig kände jag hur ett asgarv liksom hade börjat gro i magen .....(skrattar t.o.m nu när jag skriver )
Men jag slog bort dom tankarna och tänkte att börjar jag verkligen skratta nu så får jag nån diagnos direkt!!!!
Så vi fortsatte prata seriöst ......o så säger min psykolog att ja men hur ska du göra när /om du ska gå in i en relation igen ??
jag  : hmmm jag kollar väl av den personen och lär känna o allt det där vanliga ehee eller?

psykologen ; Ja och vi säger att det är en bra ,levnadsglad kille som är redo att stadga sig !!

Jag ; (nu bubblar det i magen av skratt ,men törs ännu inte skratta ) ja *harkel* hmm jag försöker väl ge honom en sann bild av mig , den jag är .....mer åt det svarta hållet .....döden och så ....
sen sneglar jag på min psykolog , och sen brister det !! Jag asgarvar rakt ut .....jag skrattar så tårarna rinner och min terapeut garvar hon med ........=)) den timmen var  verkligen värd varenda krona !!!!=)

Blir inte lika roligt här att berätta men gud så kul det var !!!

Men det jag skulle säga med denna lilla anekdot var att , det är så förbannat underbart när man kan titta till på sig själv och se hur idiotiskt man beter sig och hur korkad och patetisk man är .
Och INTE bli nedslagen av det ,utan att kunna skratta åt eländet !! Att jag är helt ok , jag kapitulerar totalt ,jag vill ha förändring =)
och känna att ja men va fan ......jag bjuder på detta ,men jag vill men kan inte lova att det var sista föreställningen !!!
Men som sagt ,jag tar en dag i taget ,,,,,,

Men hehe det är så underbart att jag kan känna att fy fän jag gillar mig !!!!!!

Tror inte men hoppas ni får lika roligt av det här som jag haft !!

Tjingeling .......

Vet inte om man måste varna för sån här sjuk humor?!??

Bilden är från Uppsala Kyrka !






1 kommentar:

  1. OBS!!!
    måste ju tillägga att jag sansade mig ganska snart och vi forsatte terapi timmen ,utan fler skratt anfall !!

    Jessica =)

    SvaraRadera