måndag 25 april 2011

Photogenic...??!!

Ja , satt o kollade igenom mina kort på datorn ....fattar inte folk som alltid blir bra på kort ??
Jag är en sån person som aldrig blir ens ok på kort ...möjligtvis om nån tagit ett när jag inte märkt det ,då kan jag se "normal" ut i alla fall .
Min dotter hon är photogenic .....hon liksom får till det där "extra " direkt en kamera dyker upp !

När jag ser en kamera då kommer alltid "fulfejset" upp direkt!!!
- ett konstgjort flin
- världens grimas
Ja ,ni förstår .......
Inte att jag kan titta in i kameran o bara le......nej då !!! ett stort jävla grin så man ser ut som vet inte vad !

och helkropps kort ska man inte tala om , då kommer puckelryggen och töntstilen med armarna i sidorna , som hon hmm vad heter hon ...åhh har det på tungan men kommer inte på . Hon som var biblotekarie jättetöntig med stora fula glasögon? jaja ni vet nog vem jag menar=)

well well jag får söka till flopp models eller nåt ...eller ringa Tyra Banks för att få en lektion i att få fram det där smajset hon pratar om =)

För jag tycker det är kul med kort ju .
Satt o tittade igenom gamla fotografier bl.a när bea var liten ....herregud 20 år sen , tiden står inte stilla !!
Men Bea hon var en glad liten skit , på nästan alla kort så är hon liksom superduper happy ,skönt att se tillbaka och upptäcka att ja ...hon var glad trots allt =)
Själv såg jag ut som ja en uttråkad gammal tant ,permanentat hår , och blus liksom och jag var ENDAST nitton år  =)
Inte undra på att lillsyrran (som är frisör) började asgarva för nåra veckor sen ,när jag frågade vad hon trodde om en permanent på mig !!! Hon såg väl i sitt inre den bilden på mig från BB (där jag inte ser klok ut by the way!!)MEN jag menade ju inte så ....!=))

jaja det här vart ett svammel inlägg härifrån soffhörnan i ornäs !!

see you =)


1 kommentar:

  1. Sally hette hon va? Biblotekarien ;).

    Vet va du menar med kort, är lika ja..

    Men men man får va glad att man fastnar iaf (läs jag) ;)

    Fint kort på er

    Ha det gott!! //Maria

    SvaraRadera