fredag 22 april 2011

Om man rakar en zebra ,är huden randig då??

Ja det kan man ju fundera på !? Har många såna väldigt viktiga frågor=)
Men ja jag TROR att huden är randig under faktiskt ....för en hund som är fläckig är ju typ fläckig i huden också ! Det har jag sett på min systers podengo Diiva ....på magen är hon liksom "naken" och där är hon fläckig i huden !!! Stackars Diiva jag inspekterar henne från tass till nos när jag har möjlighet ,men hon är van så hon låter mig hållas när jag sätter igång=)
Men jag har fler såna vitala frågor ?


Hundar har liksom "taggar" på "läpparna" ,om man viker ner underläppen liksom så är det taggar där ??
Varför då?? 


Har hundar navel ? 


Kamelernas pucklar ,,,,jag vet ju att det är för typ vätskeförvaring (eftersom ) dom är i öknen .
Och jag vet att det inte är vatten i dom ! (för då skulle dom ju skvalpa omkring på ryggen liksom =) Utan det är fett ,men hur använder dom det ??

ja det är sånt viktigt jag klurar på ibland =) 

1 kommentar:

  1. Om ni har svar på någon av dessa frågor så skriv gärna en kommentar =) eller om ni Tror att ni har svar =)

    SvaraRadera