torsdag 21 april 2011

Påsk

Glad Påsk !!
Den lilla kycklingen på bilden har pappa själv kläckt i sin hembyggda äggkläcknings maskin =) Så här visar han upp sin avkomma=) 
Han kunde greja han , min pappa !!!! 
Vaknade halv sju i morse ?? fast jag är ledig och fick sova om jag ville ......Men det känns ändå skönt att fått in den rutinen ! 
Tror det kan bli en liten tapetsering idag och lite städning ,för imorgon em går jag ut o jobbar ,sen jobbar jag sex dagar framåt och det blir det inget gjort här hemma ! 
Har slut på kaffet så det får bli en liten prommis först till affären .


Har druckit en massa kaffe , i går hade jag druckit så mycket + att jag toppade med en energi dryck ! Gissa om jag var som hackspetten i kalle anka .....hehe till och med min dotter bad mig lämna hemmet för hon stog inte ut !! Men jag hade kul och fick även henne att kikna av skratt =)) 
skratta är bra !!!!


Så nu är det liksom påsk ,,,massa ungar som kommer o vill ha godis ,,,,Jag ska ge dom ciggaretter  !!!
Vart helt vansinnig här i förrgår ,,hade ett paket cigg ute på MIN altan ,och ungarna häromkring är så jävla fräcka så dom går ända fram till altanen och snor mina cigg !!!! Fatta att jag blev vansinnig ,så nu går jag o tittar snett på alla !! och försöker läsa av om det var just DEN ungen som snodde mina cigg !! Äh så allvarligt var det inte men jag blir trött på dom ! Fick höra av grannen att hos dom hade dom tagit hela ask koppen med fimpar =) (o katterna här går gärna o pissar på ask kopparna ) hähä så dom ungarna drog nog i sig lite amoniak =)


 jag kommer bli känd här i ornäs som skräck tanten eller nåt =)) 




tack o hej !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar