onsdag 20 april 2011

segt !!

 Ja dagen idag har varit sådär .....jobbade natt i natt och har inte kunnat sova idag ,,,,,
och det vet vi ju alla ....för lite sömn , hungrig (har inte orkat äta) ....då mår man liksom sisådär och problem blir mycket större än dom egentligen är .....


Ok jag vet ......ät o sov då för helvete!!! 
mmm men sova .....kan inte ......äta ....nä jag mår illa .....
känner mig liksom ensam ,, och får lite små ångest över att det är påsk ...en helg där man brukar umgås ,,,,
Jag ska iofs jobba en del och jag hoppas min dotter åker till sin pappa i gävle ( så hon får känna lite påsk känsla ) me god mat m.m
känns som jag skulle kunna jobba dygn då ....heeeeela helgen !!! 
Saknar personen  ......det gör ont ....


Nog me negativt svammel !!!
Pratade med mamma idag ,,,kändes jätteskönt  ,det var länge sen jag snackade lite gojja med henne =) Och en kompis kom förbi på kaffe , bara en stund med kaffe o cigg och en massa garv !! tack Ann-sofie ....=)
Är i valet och kvalet om jag ska tapetsera lite imorron .....vi får se hur jag gör 
men det om något gör mig glad ,,att få inreda !
hmm har inte gjort så mycket mer .....det har varit en seg dag 


tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar