lördag 30 april 2011

På ledighetsfronten=)

Jaa Fredag och tokledig , solen skiner o det är varmt ,nästan högsommarvärme =) helt sjukt men underbart!
Varit iväg o handlat lite , köpte jordankare så jag kan sätta upp min torkvinda ,och hade beställt två solsängar från jula ....mmm visst !! hade beställt två svarta , tänkte att det blir skitsnyggt ute på altan som jag fixat o gjort kanonfin ....kommer hem ,packar upp ......what the fuck!!!!!!!!!!!!! KNALLORANGE??

Åhhhh jaja orkar inte skicka tillbaks dom så ...jag får väl ha orange solsäng då!!!!!!!!!!!

Börjar känna av nåt skumt i ryggen ..nere i svanken liksom ...ähh går över snart!!
Tar bilen o åker över till Victoria o nicklas en sväng ...underbara mäniskor =) Men blir lite lätt trött i huvudet ,eftersom victoria är från skottland så man pratar engelska. Och det blir kortslutning ibland om man har mycket att berätta för henne , för man tänker på svenska och ska prata engelska ....hon har ganska kul åt mig mellan varven för det blir en hel del svengelska =)) Men det var skojj att träffa dom !

ryggen fortsatte krångla medans jag var där , det liksom hugger till ibland ....äh det går över snart !!!
Kommer hem , tänkte borra ner det där jordankaret o få upp torkvindan .....men NÄää du ....ryggen sa ifrån , blir liksom värre o värre ...har problem att gå riktigt ...blir lite halt liksom ....
så det blev pyjamas på o hopp i säng ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar