söndag 17 april 2011

snurrigt!!

Jahopp, då var det söndag .....sitter i sängen och har en stor vovve i knät !! hon tror verkligen att hon är en liten liten knähund !!
Men jag älskar att ha henne här ,lilla tequila =) Hon är verkligen en goshund ...vill vara nära en HELA tiden =)


Känner att jag är på väg upp på fötter igen , känns skönt !
Igår satt jag ute i solen hela dagen ,var ute och strosade runt med vovven lite , fick ett ryck och möblerade om !! ja ni som känner mig vet ju att det händer ju iofs lite titt som tätt ....men älskar att fixa om och inreda ! Blev jättebra by the way=) Får kanske in lite bilder senare .
Funderar på att tapetsera en fondvägg i vardagsrummet ,,,,men hmm jag får se !
Hittade en massa bra böcker mitt i allt städande ,så nu har jag lagt ett gäng på hög ....håller just nu på med "flodhästen i vardagsrummet " Kan varmt rekomendera den !! jättetung ibland att läsa men otroligt lärorik och intressant!!!


Annars flöt lördagen på ...mycket funderingar av o till , men känner inom mig att allt kommer bli bra!!!




Tjingeling så länge !

1 kommentar: