måndag 18 april 2011

wiibobeloooola ....

Jahopp Måndag idag =)
Konstigt att man känner att det är just måndag ?? även om man är ledig ,så känns det i luften på nåt underligt vis att det är måndag !!! 
Minns att min pappa sa så ofta .....Härligt nu är det måndag !! även fast hans dagar såg helt lika ut ?? Han hatade söndagar ,men det var för att det inte kom nån tidning på morgonen =)  
Men ändå ..??? Skumt !


Gårdagen flöt på fint , fixade till i köket och hallen så nu börjar jag känna att jag trivs igen ! 
Var lite rörigt ett tag , men börjar bo in mig lite kanske ......känner att det här stället är MITT !! bara mitt , här bestämmer jag och ingen annan ...(jo självklart mitt lilla troll på tjugo år oxå= ) men annars så är det här min egen lilla sfär!!! Där jag sätter gränser och avgör vilken stämmning det ska vara =)  känns bra !
konstigt det där med att har man det rörigt i huvudet så blir det rörigt runt omkring en , men när man börjar få ordning på tankar ,känslor m.m i skallen så fixar man även ordning rent fysiskt runt omkring !


Solen ser ut att kika fram idag med ,,,igår solade jag ett tag och ser att mina fräknar har kommit ,,,hehe dom är som flyttfåglar =) vet inte vart dom flyttar på hösten men dom dyker alltid upp till våren igen,  känner mig piggare o fräschare nu när man fått lite färg !!


Fick ett samtal på kvällskvisten , kändes skönt att prata lite och få svar på endel frågor ! 
Känner ett lugn i kroppen och det känns bra att allt blivit som det blivit , känns rätt för mig ,även om det varit uppslitande och jätte jobbigt men vilken separation är inte jobbig?? 
Jag har lärt mig massor i allt detta och går klokare ur det !! Tar vara på det positiva i alltihopa !


NU ska jag fixa kaffe o njuta en stund på altan !


Tjingeling för den här gången !!!=)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar