måndag 10 oktober 2011

Blir varm i hjärtat när jag tänker på min älskade beatrice ! Jag har en underbar dotter som kämpar på för att ta sig ut i vuxenlivet ! Hon har i alla fall tackat ja till en lägenhet på bondegatan ....Håller tummarna att hon får den , känns lite både och om jag ska vara helt ärlig !
Känns kul o spännande att hon ska flytta , vi är båda lite sådär "nippriga" om allt hon behöver köpa ! och vi pratar om va mysigt vi kan ha .....tjejjkväll i hennes lya med film o godis =)
Men visst känns det konstigt oxå .....att bo själv ?!! jag har ju liksom haft henne i 20 år hemma ...Men det kommer bli bra , både jag o bea behöver våra egna krypin och kunna ha ett privatliv ...
Allra helst bea tror jag !! Älskar henne över allt annat och är stolt att jag har på något vis uppfostrat en helt gudomlig tjejj/kvinna
Hon har ett stort hjärta och har verkligen fått skinn på näsan !

Idag ska jag som sagt in på lungröntgen .....undrar om jag får se mina röntgen bilder om jag ber om det ?? eller får jag nåt slags svar idag?? hmm Vill nog se bilderna själv ....bara för att känna mig lugn! Jag vet ju hur det ser ut om man har nåt där som inte ska vara där ......
Usch , hatar verkligen det här med att vänta ......vänta på undersökningar ....vänta på svar .......
Men ja ....det ordnar sig nog !!!

Älskade brorssan o jag vid havet i sundsvall !!

//tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar