onsdag 17 oktober 2012

Att börja tycka om sig själv igen .....


MItt lilla hjärta !
Älskar dig såå !!! Saknar dig .....tror jag ska tigga lite kaffe hos dig senare idag =)

Swosch !!
Igår la jag in golvet i köket och fixade med väggar m.m ,,,, höll på heeela dagen !
Så himla skönt när insperationen återkommer , så nu är det badrummet kvar ! funderar på vad jag ska ha för färg på väggarna ....tänkte ett tag typ skiffergrått ....men kanske blir lite för mörkt , så det blir nog en nougat färg ! det blir toppen fint där inne !
hmm tro om jag ska höra med sara om jag får låna hennes bänk med tillhörande väggskåp med glasdörrar ...hmmm japp så får det bli !

slänger in lite bilder på köket (läs pentryt) för jag kan inte skryta med att jag har ett enormt rymligt kök =)

Klicka på bilderna för att få dom större !!
yes ! here we go ....


Total kaos , under arbetets gång ....


Börjar komma iordning !!

Som ni kanske ser , så har jag lagt golv även på väggarna , och tagit en pensel o målat lite slarvigt bara .....hehe ja det vart helt ok i mitt "kök" i alla fall =)
 Golvet äntligen på plats !! lite småfix kvar ....men fy fan va jag är
NÖJD !!

Har inte kommit på hur man lägger in bilder snyggt här i bloggen???
FÖrsöker verkligen men slutar alltid med att bilderna ligger huller om buller , men men det får duga tills jag lärt mig !!


tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar