söndag 28 oktober 2012

tjocktröjja och mumsmums

Har spanat in en tjocktröjja på icamaxi jättelänge , men inte köpt den ! Tänkte att jag kan väl förfan inte köpa kläder på icamaxi !
Igår var jag där igen ......det hängde en stackare kvar .....så jag slog till !
Det är den absolut skönaste tröjjan jag har .,tokmjuk och härligt stor ....bästa köpet detta år =)

Annars händer inte så mycket .....varit ut på långprommis me jycken idag ! Underbart väder ...sen hem o drack kaffe o käka mums mums .....alla säger att det är inte så många kalorier i en sån !! eheee lät som en skitbra ursäkt att få blaffa i mig två stycken till o me !!!

till veckan kommer nog min nya kamin oxå .....fan så spännande !! Men det ska ju monteras in också , well well bara att hoppas att nån vänlig själ har lust att hjälpa oss med det ! sen ska här eldas =)
Ska försöka få till en inbjudan till mina gamla arbetskamrater när kaminen kommit på plats , och bjuda på gofika med brasan tänd och massa mys !
Saknar mina gamla jobbisar såååå mycket !

Nu ska jag fixa lite hännä !

Tjingeling //J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar