söndag 4 november 2012

att känna sig välkommen !!

Kanonfint var det på kyrkogården i natt !!
jag o sara tassade omkring där när klockan slog tolv =)
men som sagt .....jättefint !
Tidigare på kvällen var jag inbjuden till min hyresvärd sara ! Hennes familj skulle komma dit o käka oxå .....
Hon lagade pumpasoppa med chorizo (stavas det så?) potatis,lök och massa smask , den serverades med gräddfil , hackad rödlök och chili !! Jag brukar inte gilla soppa men fasen va god den var =) sen lite kladdkaka med grädde till efterrätt .
Jag skrattade så tårarna rann , herregud alltså . ALLT jag o sara gör blir alltid en massa tok bara .......
sen när alla åkt hem så drog jag o sara som sagt till tuna kyrka .
Så jäkla mysigt !
Kände sån värme tillsammans med Awanders , kände mig välkommen =)
Och ja dom är goa liksom ....ingen missunnsamhet , ingen rivalitet bara massa värme och omtanke!
Det är så det ska vara tycker jag .....

Idag kom saras syrras karl hit och kapade skorstenen inne hos mig , han ska svetsa o fixa och installera min kamin !! Bara en sån sak !! så himla gulligt och snällt !!
Såååå snart har jag kamin som är eldningsbar ......wihooooo!!

Idag var jag bort till bea en sväng , skönt att bara hänga en stund ! Vovven fick stanna kvar där eftersom jag jobbar inatt tack för det simon och bea <3

sitter och försöker vara seriös i vad jag ska skriva , men jag har sällskapsresan på tv brevid ....och det går fan inte att vara allvarlig !! stighelmer och gänget liksom !!!!!

äh jag åker o jobbar istället !

tjingeling //J



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar