tisdag 6 november 2012

Det värmer ett mammahjärta .....

När dottern ringer tidigt på morgonen och är överlycklig !! <3
Sitter i pyjamas och glor i inredningsbloggar och sörplar nykokt kaffe , då ringer bea och är såååå superlycklig över att hon fått VG++ på en svenska uppgift hon lämnat in !! Fan så glad jag blir , hon har haft lite kämpigt ett tag och var orolig över just den här uppgiften , men sedär hon klarade det =)
Blir så himla glad för hennes skull , och hör på henne att hon får en kick i självförtroendet !!
Det känns så bra när jag hör att hon mår bra .....då är jag lugn !!

Igår var jag ute o käkade med min systerson Malle , det var riktigt mysigt !
Han är så himla gullig och cool på samma gång den ungen =) fasen han har blivit 20 bast !!!!
det går så himla fort ........
men som sagt , det var jättekul att "hänga " med honom nåra timmar och han var glad och nöjd efter kvällen ! Det måste vi göra om <3

Idag ska jag städa lite o fixa lite mys här hemma sen blir det jobb onsdag och torsdag natt =) ska börja med en långprommis i solen tänkte jag =)

tjingeling så länge //J

malle och beas student !!
puss på er ungar !!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar